Wednesday, July 12, 2006

En gäsp.... och lite bilder.

Precis vaknat, var på bio igår kväll. R19 (20sek) kostar det på Tisdagar. Vi såg Scary Movie 4, som var den absolut sämsta skitfilm jag någonsin sett !! Den var faktiskt inte ens värt 20 spänn !

Nu tänkte jag iallafall visa en bild, eller två. Jag tänker inte lägga upp några stora 1600x1200 1mb bilder, så ni får hålla tillgodo med 800x600 och 50-70kb

Even´s (min bästa kompis och han vi bor hos) fabrik / kontor.


Hyresgäst, inte giftig........ tror vi.


På väg till kontoret. Kollar man på den ena sidan av vägen, är det stora hus (som på bilden) och lite längre bort, mansions där "rika" bor.


På andra sidan motorvägen, dvs ca 100m åt andra hållet, ser man bara plåtskjul.


Vacker solnedgång, varje kväll.


Nej, nu ska jag ut å njuta solen. Det har väl hunnit bli 20 grader här nu. Helt ok vintertemperatur om du frågar mig :)

Dagens väder: 24 grader.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej Timmy!

Kul att se att du är framme. Hoppas att allt är väl. Njut av semestern innan allvaret börjar:-)

Wed Jul 12, 10:03:00 PM 2006  
Anonymous Anonymous said...

Huahhh... Den där spindeln... Brings back memories! (av Australien vill säga).

Skönt att ni är på plats, det skall bli kul att höra hur det går med allt. :-)
Stig hälsar!

/ Anna

Sat Jul 15, 11:57:00 PM 2006  
Anonymous Anonymous said...

Nice photos!! Hittat nån bra musik där nere?? :D

Mon Jul 17, 10:57:00 AM 2006  
Blogger Timmy said...

Jonas: Ja, snart börjar det. När kommer du ner ?

Anna: Det var en sånn där regnspindel eller nått, så dom trodde inte den var farlig.... men inget jag vill ha under täcket iallafall.

Daniel: Ohh yes ! Var på en grymt bra House / Trance club i Lördags. 3 dansgolv under tak, varav Trance och House oxå spelades utomhus på dansgolv där. Bra DJ´s och bra ljus med en light-DJ som fattar när man ska använda strobe för att bygga upp låten ! :)

Dom spelade mycket kända låtar från sensation, armin van buuren osv... Truth heter stället. Ingen hemsida dock, så får åka dit i helgen igen å fota lite. Kanske lägga upp på TC eller liquid :P

Mon Jul 17, 11:55:00 AM 2006  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home