Tuesday, September 26, 2006

Till Kenniiith från Timmy.

Eftersom jag fått ofattbart mycket klagor från Kenniiith ang mitt innehåll, tänkte jag nu ändra tema.

Detta är det databord jag oftast sitter framför när jag skriver det här


Blir det varmt, kan jag med denna kontroll.....


...sätta på den här fläkten.


I vardagsrummet, har vi en piltavla.


Blir det för varmt att kasta pil, har vi även där en...


...som vi kan styra med denna anordning. Där ser ni även telefon till vakten / porten och lite knappar.


Utanför dörren har vi en buske.


När någon fyller 25 här, så har vi ballonger.


Vi måste ju grilla på festen.


Blir det för mycket grill, så använder vi kannan.


Blir det för mycket av allt, så drar har vi alltid den här man kan leka med.


Då slocknar internet...


...och TVn.


Som vi har en parabol till, som inte funkar.


Kenneth, det här är en stolpe, som håller upp taket.


Puss på er alla !

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

AHHAAHAHAHAH

SÅ LÄTT!!! DU äger Timmy! :D

Tue Sep 26, 04:18:00 PM 2006  
Anonymous Anonymous said...

Haha klockrent!! Tiesto bokad i Stockholm Timmy!!

Tue Sep 26, 04:23:00 PM 2006  
Blogger Timmy said...

Men ingen bokar väl Tiësto ?
Annars har vi det jäkligt bra här, har mer saker till bloggen nu, kommer inom en vecka.

Få nu ALLA i Älskling att lägga en comment i bloggen, så blir det roligare.

Wed Sep 27, 03:29:00 PM 2006  
Anonymous Anonymous said...

Cool detaljstudie du har fått ihop! :))

Mon Oct 02, 02:24:00 PM 2006  
Anonymous Anonymous said...

Nån bokar iallafall , Berns 25 november! Bara att flyga hit =)

Mon Oct 02, 03:37:00 PM 2006  
Anonymous Anonymous said...

Jag är inte med i Älskling, fast en kommentar kan du få!

Hoppas det gick bra på Examen..

Wed Oct 04, 03:39:00 PM 2006  
Blogger Timmy said...

Hehe, bra der Harald ! :)
Hedström, japp... tänkte att det var dax att visa lite Afrika här, hehe. Mer kommer nästa vecka, då är det roadtrip uppåt i landet till lite fina parker å grejer.

Daniel: Nja, blir lite dyrt intråde för den festen va ? :)

Wed Oct 04, 06:31:00 PM 2006  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home