Monday, November 13, 2006

PPL har ankommit.... whohoo

Antligen ar PPL i min hand.
Tog bara 2 veckor i posten, fran JNB som ar 50 mil bort.
Efter min sista post, dar jag beskriver det fina flygvadret, har det varit soligt i 2 dagar, sedan blev det ett jakla askvader och nu har det spo regnat konstant dag och natt i 2 dagar. Ska tydligen halla pa till Onsdag.

Pa hemsidan star det ju "med nastan 365 flygdagar om aret" ??

Idag blev jag pakord av en kines i en stor Toyota Landcruiser. Hela hoger dorr och bakskarm intryckt... man tackar (bilder kommer)

Sitter pa ett internetcafe nu utan riktigt tangentbord, for dom har stangt av internet hemma. Antagligen overskridit var 3gb grans vi har varje mnd... suck.
Sa, jag aterkommer nar jag far internet igen.

Ciao.

edit:

Här är bilderna på bilen efter påkörningen.



3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Halloj!

Vi ska åka till Sydafrika.
Till Pretoria men vill också se något annat. Har funderat på Durban eller Kapstaden....vad skulle du rösta på? Är Durban nice?

Hej & hå från en läsare på sidan

Wed Nov 15, 09:49:00 AM 2006  
Blogger Timmy said...

Va kul med en läsare på sidan :)

Skulle jag åka på semester med det jag vet idag, skulle jag åka till Kapstaden, ta en hyrbil och åka ut i vindistrikten samt kustvägen ner till Capepoint.

Har mycket bilder från våran tid där nere som jag kanske kan dela med mig av.

Wed Nov 15, 08:03:00 PM 2006  
Anonymous Anonymous said...

Go for Cape Town lad!

Wed Nov 15, 11:08:00 PM 2006  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home